A BMH ismételten felhívja az ingatlanhasználók figyelmét, hogy amennyiben a jogosultság ellenére nem vették át új vegyes hulladékgyűjtő edényzetüket, vagy nem rendelkeznek a céges logóval ellátott azonosító matricával, vegyék fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A matricával nem rendelkező edények 2021. szeptember 27-től már nem kerülnek ürítésre!
A megyében a hulladékszállításban végbemenő integrációs folyamatok következtében szükségessé vált egy egyszerű és finanszírozható azonosítási rendszer bevezetése. Ennek oka, hogy a három korábbi közszolgáltató mind különböző módon – matrica, chip – azonosította be az ingatlanhasználókat és a kukákat. A BMH Nonprofit Kft. megalakulását követően a 2018. évben bevezetésre került a matricás hulladékgyűjtő edényzet azonosító rendszer. A matrica a hulladékgyűjtő edényzet, ezáltal az ingatlanhasználó és az általa használt edényzet űrmértékének beazonosítására szolgál.
További előnye, hogy a gyűjtőjárat személyzete az ürítés alkalmával szemrevételezés alapján el tudja dönteni, hogy az adott kuka üríthető-e, azonos-e a matrica adatai a kuka méreteivel. A matricák 2018. évben kerültek legyártásra – valamint a BMH Nonprofit Kft. 2018. január 1-től látja el a hulladékgazdálkodási közszolgáltatáshoz kapcsolódó feladatokat – ezért szerepel a „2018”-as évszám a matricákon, ami nem a lejárati dátumot jelöli.
BMH Nonprofit Kft elérhetősége: 3900 Szerencs, Eperjes utca 7. Telefonszám: +36 21 3500-111, E-mail: