A Zempléni ZHK Nonprofit Kft. 1 fő munkatársat keres irodai adminisztrátor munkakörbe.
Feladatok:
- adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
- meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása;
- az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
- általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők nyomonkövetése, betartása;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfélmegkeresések továbbítása;
- beszámolás a vezetőnek
Elvárás:
- középfokú végzettség, érettségi
- irodai, iktatási munkatapasztalat
- határozottság, pontosság, terhelhetőség, magabiztosság
- önálló munkavégzés
- MS Office programok ismerete (Excel, PowerPoint, Outlook)
- eredményorientált, rugalmas
Előnyt jelent:
- azonnali munkakezdés
- szakmai tapasztalat
Amit kínálnak:
- stabil háttér
- fejlődési lehetőség
- biztos jövedelem
Munkavégzés helye:
Bodrogkeresztúri Hulladékkezelő Központ
Az önéletrajzokat a
Borítókép: illusztráció